Dupa inchiderile trimestriale, incep sa apara cifrele privind distributia de telefoane mobile de catre diferiti producatori. Iar CounterPoint Research dezvaluie cifre foarte graitoare pentru teritoriul european: Samsung si Xiaomi raman in fruntea clasamentului; cu Huawei, care doar 0,5% din distributia europeana.
.

Pandemia de coronavirus nu numai ca a redus la minimum interactiunile sociale, dar a dus si la o scadere a comertului, in special cu produse care nu sunt considerate de prima necesitate. Daca ne limitam la domeniul nostru, marcile de telefoane mobile si-au vazut cifrele de vanzari in scadere, scadere care a fost acum agravata de lipsa microprocesoarelor. Cu toate acestea, nu toti producatorii au fost afectati in acelasi mod, nu toti producatorii au fost afectati in acelasi mod
Desi tabelul principalilor producatori nu s-a miscat prea mult, exista variatii. Unele dintre ele sunt foarte ingrijoratoare.

Huawei a obtinut doar 0,5% din vanzari in al treilea trimestru.

Distributia telefoanelor mobile in Europa in trimestrul al treilea si modificarile fata de 2020. Imagine de la CounterPoint Research

Vanzarile de telefoane mobile in Europa au continuat sa scada in trimestrul al treilea, desi nu la fel de abrupt ca in perioada de varf a pandemiei Covid-19. Samsung si Xiaomi s-au mentinut pe primul si al doilea loc, urmate de Apple, care a reusit sa cresterea vanzarilor fata de al doilea trimestru din 2021
(cele doua companii asiatice au pierdut fiecare 6%). si exista o victima deosebita: Huawei a obtinut doar 0,5% din distributia de smartphone-uri in Europa, conform cifrelor de la CounterPoint Research. Acest lucru lasa Huawei practic in afara pietei de telefoane mobile.

Pe Oligarh Android
Cele mai bune telefoane mid-range din 2021

Cifrele nu trebuie considerate definitive, deoarece producatorii nu le raporteaza niciodata direct. Prin urmare, acestea sunt intotdeauna estimari si se bazeaza pe distributia telefoanelor, nu pe vanzarile reale.
nu vanzarile efective. in ciuda rezervelor logice cu privire la aceste date, exista o scadere a interesului pentru marci precum Xiaomi. si dimpotriva pentru producatori precum OPPO si Realme care, potrivit CounterPoint Research, a acumulat o crestere de peste 100 % de la an la an.
.

Cifrele de distributie pentru Realme si Vivo, o alta marca cu o crestere anuala ridicata (238 %), raman scazute. in schimb, OPPO, caruia i se alatura acum OnePlus, a obtinut 10,1 % din distributia europeana in ultimul trimestru al anului 2008.
. O cifra record care demonstreaza patrunderea progresiva a OPPO pe piata europeana.

Evolutia Samsung, Xiaomi si Apple pe parcursul anului 2021. Imagine de CounterPoint Research

Daca ne uitam la evolutia datelor luna de luna pe parcursul anului 2021, putem aprecia o scadere a distributiei pentru Xiaomi, in timp ce Samsung si Apple inverseaza curba aproape in oglinda cu cea a
. Potrivit CounterPoint, Samsung Galaxy Z Flip 3 a fost telefonul mobil care a ajutat brandul coreean sa isi revina, iPhone 13 fiind motorul pentru Apple.

Distributia de telefonie mobila in Europa a scazut cu 1% in ultimul an, cu o scadere de 4% in al treilea trimestru. 4% mai putin in al treilea trimestru din 2021.
. Acum este momentul ca toti producatorii sa apese pe acceleratie: trimestrul al patrulea va reflecta campania de Craciun, adevaratul termometru al vanzarilor.

Via CounterPoint Research

Similar Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.